TAHUN BARU 2022- TIADA KENAIKAN HARGA BABY SCAN

 Selamat Tahun Baru 2022 kepada semua :)




Kita telah berjaya mengharungi segala suka duka tahun 2021. Semoga tahun ini lebih banyak berita gembira untuk kita semua. InsyaAllah 😀

Alhamdulillah tahun ini saya masih akan buat Baby Scan di JalanGombak.
Harga Masih Sama....tiada kenaikan harga walaupun tahun bertukar. No worries k 😁

Khas untuk anda. Dengan kolaborasi saya dengan Pigeon Malaysia,
Rezeki bakal ibu patient-patient saya yang membuat Detail scan -- akan mendapat FREE GIFT drpd pigeon. Semoga free gift ini dapat membantu anda sedikit sebanyak semasa baby sudah lahir nanti.

Tahun ini InsyaAllah lebih banyak update terkini bakal tiba.
5D scan InsyaAllah coming soon. Tambahan hari scan untuk kemudahan anda semua. Semua masih dalam perancangan. Doakan segalanya berjalan lancar ye.

🥳 Oh ya ada lagi satu Surprise untuk anda bakal tiba.. Follow FB atau IG untuk ketahui update k.


Terima kasih kepada semua patient yang banyak support saya selama ini. Ada yang masih jumpa saya walaupun dari anak pertama hingga anak kelima. Seronok tengok anak2 anda semakin membesar. Dan ada juga yang telah berpindah negeri lain tapi masih sudi datang scan bersama saya.. Terharu 🤗

Tidak lupa kepada semua new mommies to be yang percaya dan telah scan bersama saya. Saya amat menghargai dapat share pengalaman baby bersama anda dan famili.

Semoga tahun ini saya berpeluang untuk sambung berkongsi lebih banyak pengalaman dan ilmu kepada bakal ibubapa.

Untuk Extra Info tentang Baby & Baby Scan, Sesi Scan dan lain-lain, anda boleh layari website saya ye.


#ibudananak #ibumenyusui #ibuhamil #ibu #hamil #ibumengandung #detailscan
covid #detailscanbaby #detailscan #detailscangombak #detailscanmurah #scanbaby #scanbabygombak #klinikscanbaby #hargascanbaby #drsitiscan #drsitisuhaila #3d4dscan #5dscan #3d4dscanbaby #2dscan #2dscanbaby #scanjantina #jantinababy #2021 #ibuhamil #ibumengandung

*babypicture from internet. credit to owner.